Home » » 2016 Filmleri Vizyonda

2016 Filmleri Vizyonda

2016 yılına girmeyle yavaş yavaş filmler vizyona dökülmeye başladı.2016 Ocak ayların birçok Türk filmlerine gittim fakat umduğumu bulamadım.Emek verip yapmışlar diyorum gidiyorum.Sonra filmden bir çıkıyorum;inanın diyorum kendi kendime bir daha gitmeyeceğim fakat 2 hafta tekrar bir komedi Türk filmi çıkıyor dayanamayıp gidiyorum.Ama bu kez gitmem yani diyorum bilmiyorum siz değerli izleyicilerimizi de etkilemek istemem.Ama öyle beklediğim büyük yapımlar var ki hemen sizlere paylaşmaya başlıyorum. 12 Şubat'ta vizyona girecek olan Deadpool; Deadpool mizahı alaycı karakteri iyiyle kötünün arasında kalmıştır.Kendisi de ne konumda olduğunu bilmez.Bir çok iyidir bir kötü.Ama bu Deadpool'un en çok sevilen özellikleridir.Karakteristik özelliklerine daha da inmek gerekirse alaycı konuşur,acımasız,çenesi çok düşük ve bir o kadarda küstahtır.Ama 2016 filmlerinin arasında en çok beklediğim filmdir ve ne kadar güzel ki ilk vizyona girecek büyük yapımlardan birisi.Deadpool izlemek için tıklamanız yeterli. 11 Mart'ta vizyona girecek olan Uyumsuz:Yandaş Bölüm 1; 2014 ve 2015 yılında çıkan Uyumsuz serisi filminde Tris ve Four birçok şeye karşı birlikte mücadele vermişlerdir.Son filmde artık şehrin dışına kaçmak zorunda kalan Tris ve Four gerçeklikleri öğrendiği zaman insanların yaşamlarını kurtarmak adına birçok fedakarlık yaparlar.Artık birçok insan herşeyin farkına varmıştır.Bu bölümde ise Tris,Four ve arkadaşlarının bu sisteme karşı verdikleri savaşı izleyeceğiz.Sabırsızlıkla bekliyorum.Uyumsuz:yandaş bölüm izlemek için tıklayınız. 25 Mart'ta diğer bir başyapıt olması beklenen Batman v Superman: Adaletin Şafağı; Kara Şövalye Yükseliyor filminden sonra Batman'ın adına yakışacak bir film gibi görünüyor.Orjinal trailerlar en azından öyle hissettiriyor.2 kahramanı bu yıl bir arada izleyeceğiz.Umarın ilk benim sonra tüm seyircilerin beklentilerini karşılaması dilekleriyle.Batman v Superman: Adaletin Şafağı izlemek için ziyaret ediniz.


Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder